Η τεχνική υποστήριξη των πελατών μας, σε επίπεδο διαχείρισης και συντήρησης ενός Server, αποτελεί για την Lancom, μια υπηρεσία που μπορεί και προσαρμόζεται στις ιδιαίτερες ανάγκες και απαιτήσεις του πελάτη. Συχνά η απόδοση ενός συστήματος, δεν εξαρτάται μόνο από τους φυσικούς πόρους του (CPU, RAM, HDD). Το τμήμα τεχνικής υποστήριξης της Lancom μπορεί να αναλάβει τις παρακάτω ενέργειες στους servers σας.
Υπηρεσίες Τεχνικής Υποστήριξης :
Η Lancom έχοντας στο δυναμικό της ομάδα ειδικευμένων μηχανικών, παρέχει την υπηρεσία vAdmin™ Premium, σαν βασική υπηρεσία τεχνικής υποστήριξης,
vAdmin ™ Premium:
Η υπηρεσία vAdmin™ παρέχεται συνδρομητικά σε μηνιαία βάση. Ουσιαστικά ο server σας βρίσκεται κάτω από την επίβλεψη του έμπειρου Τεχνικού Τμήματος της Lancom και το πακέτο περιλαμβάνει αντίστοιχα τα εξής:
Στις περιπτώσεις που υπάρχει κάποιο αίτημα από πλευράς σας το οποίο δεν συμπεριλαμβάνεται στις παραπάνω εργασίες, μπορούμε να το εξετάσουμε κατόπιν μελέτης και να προχωρήσουμε με τη χρήση της υπηρεσίας vDoctor™ με χρέωση ανά μισή ώρα τεχνικής υποστήριξης (on demand). Πρόκειται για την υπηρεσία απομακρυσμένης τεχνικής υποστήριξης (remote hands), στην περίπτωση που επιθυμείτε την παρέμβαση των πιστοποιημένων μηχανικών της Lancom στο σύστημά σας.